17:18
07/17/2019
Այսօր 7...2
am en ru

Նորություններ
«Կիլիկիա» ապրանքանիշը Հայաստանում ամենաճանաչված ու պահանջված բրենդներից մեկն է, որը կարողանում է պահպանել առաջատարի իր դիրքերը շուկայում

2012-12-08 16:15

 Յուրաքանչյուր բիզնես հավակնում է հասնել իր ապրանքանիշի առավել լայն ճանաչմանը, որը մեծ հաջողություն է նաև պետության համար: Ավելին, երբեմն ապրանքանիշերի որակը ստիպում է հարգանքով լցվել տվյալ պետության հանդեպ: Բամաթիվ են այն երկրները, որոնց մենք ճանաչում ենք իրենց ապրանքանիշերով: 

Հայաստանի Հանրապետությունում, տնտեսության զարգացմանը զուգընթաց, ստեղծվել և կայացել են ապրանքանիշեր, որոնք հավակնում են հասնել միջազգային ճանաչման: Գլխավորն այն է, որ մեր գործարարները ունեն այն գիտակցումը, որ իրենք պետություն են ներկայացնում և ձգտում են իրենց պետությունը լավագույնս ներկայացնել միջազգային ասպարեզում:

2012թ. իր 60-ամյակն է տոնում Հայաստանում ամենահեղինակավոր բիզնես կառույցներից մեկը՝ «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ն: Կառույցի 60-ամյա գործունեության լավագույն արդյունքը «Կիլիկիա» ապրանքանիշն է, որն այսօր Հայաստանում ամենաճանաչված ու պահանջված բրենդներից մեկն է և կարողանում է պահպանել առաջատարի իր դիրքերը շուկայում: Ընկերությունը նաև ՀՀ խոշոր արտահանողներից մեկն է, որի «Կիլիկիա»  ապրանքանիշը լայնորեն ճանաչված է  նաև աշխարհի տարբեր երկրներում:

«Դե Ֆակտո» ամսագրի այս համարում ներկայացնում ենք «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ի  գործունեությունը:

Այս տարի իր 60-ամյակն է տոնում նաև «Երևանի գարեջուր» ՓԲԸ-ի հիմնադիրներից մեկը՝ Աշոտ Բաղդասարյանը: Սիրով շնորհավորում ենք նրան և ընկերության ողջ աշխատակազմին հոբելյանի արթիվ՝ մաղթելով հաջողություններ միջազգային շուկայում:    

Մենուա Հարությունյան

«Դե Ֆակտո» ամսագրի գլխավոր խմբագիր

 

 

 



Վերադառնալ








Խմբագրական
ՍԵԴԱ ԳԱՍՊԱՐՅԱՆ

2019-07-04 16:31

«Դե Ֆակտո» ամսագրի գլխավոր խմբագրի պաշտոնակատար

Ավելի


Պահոց